16 Aug 2013

Bag Obsession


Hi!
As many girls I am have some bag obsessions, whether they are from LV or from H&M, I love them all !
AS I do not have enough money to buy all the bags that I dream of, I find a great pleasure in trying to find some good inspirations for cheaper..
Right now, my bag obsession is the Céline Trapèze bag..
I saw on the blog of the beautiful swedish girl Victoria Törnegren that Lindex ( the swedish brand) offers a great alternative for only 25 euros ! Unfortunalty the black one is not available online and the online one available is the one with studs and crystals.
What should I do? I am to scared to order it !
xxx

Comme beaucoup de filles, je suis une vraie collectionneuse de sacs, qu'ils viennent de chez Louis Vuitton ou de chez H&M, je fonctionne au coup de coeur !
N'ayant pas la bourse nécessaire pour m'offrir tout les sacs dont je rêve, je trouve un malin plaisir à essayer de trouver un bon "remplaçant" pour beaucoup moins cher..
En ce moment, mon obsession est le sac Céline Trapèze...
J'ai vu sur le blog de la jolie suédoise Victoria Törnegren que Lindex (l'enseigne suédoise) propose une parfaite inspiration pour seulement 40 euros ! Malheureusement la version totale black n'est pas disponible online.. Le modèle qu'il propose est un modèle avec clous et strass sur les côtés.
Du coup, je reste hésitante et n'ose pas commander...
Qu'en pensez-vous?
xxx



Follow my blog on Bloglovin ! 

No comments:

Post a Comment